De foto's zijn geplaatst! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ans zonneveld - WaarBenJij.nu De foto's zijn geplaatst! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ans zonneveld - WaarBenJij.nu

De foto's zijn geplaatst!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg ans

29 Juni 2013 | Nederland, Hoorn

Na veel wikken en wegen, eengevalletjekanniekiezenverhaal,
zijn de foto's bij de reisverslagen geplaatst.
Dit om alles een zo goed en compleet beeld te geven van mijn;

ansaandewandel.waarbenjij.nu

Dit is echt het laatste berichtje van deze reis. Nu snel maar weer wat anders plannen, stiekum ben ik daar al een beetje mee bezig.

Liefs Ans

  • 30 Juni 2013 - 20:28

    Frans:

    Hoi Ans,
    Met heel veel plezier je reisverslagen gelezen en je foto''s bekeken. Je hebt de Camino gedaan en beleeft op een totaal andere manier en wijze dan ik tot nu toe mijn Camino"s heb beleeft. Ieder doet de Camino op zijn eigen manier. Je hebt je tocht op de voor jouw specifieke wijze volbracht waarvoor hulde, zeker gezien de meest erbarmelijke weersomstandigheden die je heb meegemaakt. Ik dacht dat ik 2012 alles had meegemaakt, maar je ziet het kan altijd nog slechter.Een ding is zeker het lopen van de Camino is een ervaring die je nooit meer vergeet en iets wat je niet meer loslaat, althans zo vergaat het mij. Ik heb nauwelijks de Camino Portugues achter de rug en heb nu alweer planne voor 2014, namelijk in een reis de Camino Primitivo, de Camino Ingles en de Camino Finisterra. Na de Camino Frances is de Camino Portugues zeer aan te bevelen.Tenslotte heen veel succes in de toekomst en op naar de volgende Camino.
    Frans.

  • 01 Juli 2013 - 10:07

    Ton En Vrony Loos:

    Hoi Ans
    Dit is nog even het toetje toe, wat een mooie foto's , voor iedereen nog even na genieten.
    We hebben met je mee geleefd , maar het zit er voor jullie op en blijven de mooie herinneringen,
    Ben je al weer aan het werk, we hebben al een feestje van de groep gehad, in het nieuwe voor gedeelte, maar toen was je nog lekker aan de wandel.
    Leuk ook de foto's met Vronie, wat fijn om elkaar dan te zien, ik had het wel gelezen op haar blog, maar dit was toch wel een bijzondere ontmoeting. We volgen haar ook op haar reis, maar ze heeft nog heel wat te gaan en zo in haar eentje, een stoere meid,
    Ans en Engel, geniet van de zomer en we zien elkaar weer.
    Groeten van Ton en Vrony

  • 03 Juli 2013 - 13:00

    Bert Gorter:

    Ans
    Mooie foto's en herinneringen van jouw camino.
    Hou het gevoel vast en make your day..
    geen goedemorgen maar goede vandaag.
    Je begrijpt vast wat ik bedoel.

    Spreken elkaar vast later.

    Groet

    Bert

  • 08 Oktober 2014 - 20:12

    Vronie:

    Ik ben heel nieuwsgierig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ans

Op deze foto loop ik op de 7 heuvelenweg tijdens de 4 daagse van Nijmegen.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 10128
Totaal aantal bezoekers 62111

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 28 Mei 2013

De droom van de Camino 2013

Landen bezocht: