Engel met de KIP op tour - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van ans zonneveld - WaarBenJij.nu Engel met de KIP op tour - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van ans zonneveld - WaarBenJij.nu

Engel met de KIP op tour

Door: Engel

Blijf op de hoogte en volg ans

22 Mei 2013 | Frankrijk, Baiona

21 mei 2013 19:23 | Door: Engel
Hallo allemaal, Ik heb geprobeerd ook een stukje te schrijven, maar dat pakt de laptop niet, dan maar zo, om te melden dat bij mij alles goed gaat, Ik maak heel bijzondere dingen mee maar dat zal wel normaal zijn als eenling reiziger. Alleen de bezoekjes aan de brouwerijen en kloosters was een mislukking. Ik snap ook wel dat men niemand binnen het klooster laat want wij zijn met heel velen. Iedereen wil het wel zien maar dat gaat niet want de kloosterlingen leven in stilte en dan kan je geen honderden bezoekers hebben.
Wel leuk gepraat met diverse mensen maar er is al van alles geprobeerd natuurlijk om binnen te komen tot verkleden gekken aan toe maar daar is een heel goed middel voor hij (de cipier) hij stelt een paar vragen uit de bijbel en dan ga je het schip in.
Ik heb heel mooie wijnkastelen gezien maar ook daar geen entree of met een diner, kosten 90/100 euro pp, dat is mij te gek.
Ik ben ook bij vrienden geweest die daar een huis hebben, gelijk aan de klus, mensen heel blij de oven werkt nu wel en dat is hier nodig om brood te bakken want de bakkers hier maken keiharde stokbroden en dan hou je geen mond over.
Ook nog bij de buren Hilbert en Inge geweest, niet thuis, jammer.
Dwars door Frankrijk in me eentje is een mooie belevenis.
De groetjes van een contente Engel.

• 22 Mei 2013 - 15:19

Ans Zonneveld:

Hoi Engel, goed hoor zo, dan maak ik er een echt beriggie van, ook jij lekker genieten en voor je weet sta je op het plein in Santiago! Liefs Anna!!

• 22 Mei 2013 - 17:49

Marianne:

Hoi Engel en Ans leest het ook natuurlijk!!
    Mooi dat je ook op route bent en er jouw reis van maakt, met de nodige stugge kloosterbroeders, maar misschien lukt het je toch een keer en zit je straks zomaar met e.o.a monnik aan de Trappist!! Wie weet, reizen is mensen ontmoeten en zomaar onverwachtse ontmoetingen hebben.
    Nog veel Kipplezier Engel!!

• 22 Mei 2013 - 19:51

Joke En Cees Bakker:

Hoi Engel
    Wat leuk om ook iets over jou reis te lezen. Jammer, dat wat je wilde , niet lukte. Maar je bent er nog niet, dus je gaat zeker andere dingen beleven. We blijven je volgen en nog gefeliciteerd met jou Anna, ook al is het een dagje later.
    Liefs van Joke en Cees

• 22 Mei 2013 - 20:37

Marion:

Hi zonnetjes, alle twee op pad, alle twee andere ervaringen, helemaal leuk. Weet dat jullie hier dus echt NIETS missen , koudste lente sinds 1901, dus .......
    Gewoon lekker doorlopen en doorrijden , achter je neus aan richting elkaar, wat zal dat spannend zijn elkaar straks weer te zien. Ja, ja " een man weet pas wat hij mist, als ze er niet i, i, i, i, isssss"!!!! Maar dat is andersom net zo hoor, jullie zijn gewoon een setje, nog even en die schelpjes passen weer lekker in elkaar. Love M@M

• 24 Mei 2013 - 13:11

Bert Gorter:

Hoi beste Engel,
    Ans is goed op weg en jij voorzichtig onderweg naar Santiago.
    Fijne reis en wellicht later bij een bijeenkomst in Alkmaar.

Groet

Pelgrim Bert Gorter