Jarig tijdens de Camino! - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van ans zonneveld - WaarBenJij.nu Jarig tijdens de Camino! - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van ans zonneveld - WaarBenJij.nu

Jarig tijdens de Camino!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg ans

22 Mei 2013 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Ja, jarig tijdens de Camino, heel apart. Iedereen heel erg bedankt voor de leuke en lieve berichtjes en sms´jes.
Zoiezo is het heel leuk alle reacties te lezen van alle volgers, het geeft mij ook heel veel plezier en energie voor het lopen. Elke keer weer een verrassing en soms moet ik even de tekst lezen welke marianne, joke of ina het schrijft, en dat het ook de volgers zoveel plezier geeft.

Maar goed, de dag voor 21 mei, kom ik aan in de Albergue O Avé Finex in VillaFranca del Bierzo, schrijf in en hij ziet de datum! Morgen, ja, morgen.
Verder heb ik er niet heel veel overgesproken hoor. Maar goed, de volgende morgen, ik ga ontbijten en jawel, de Hospitalero's, feliciteert mij en ook anderen, dus al snel een Happy birthday enzenz....
Heel bijzonder en moest wel even pinken toen de andere host met een deel van een cake aan kwam, die in stukken gesneden en uitgedeeld, dit gebeurd dus voor 7 uur! Er zitten zo´n 15 man te ontbijten, maar wat gebeurt er onderweg, je komt elkaar tegen, en ja, daar ging het weer happy!!!!!
In de middag in overnachtingsplaats O Cebreiro een wijntje op terras met Peter gedronken en ´s avond heb ik heerlijk een luxe pelgrimsmenu gegeten en afgesloten met een coffee americano met een anis! Een heel aparte verjaardag dus op een bijzondere lokatie!
Nogmaals bedankt voor alle berichtjes!!!!!!
Dikke zoen van Ansnuweereenjaartjeouder!!!!!

  • 22 Mei 2013 - 14:55

    Riet Elbers:

    Hallo Ans....màg ik zomaar de 1e zijn vandaag!! Idd, een bijzondere dag voor een bijzonder mens met een voor haar bijzondere missie.....die bijna ten einde is! Ik voel nu al wat jij straks gaat mee maken....ik kon het mij óók niet voorstellen dât dit zóvéél met je doet!!! Meid, maak er zeker nog wat van....kijk goed om je heen...en ga er voor.....maar geniet nog eerst met volle teugen....al is het weer niet zo heel mooi....maar alles is goed áls je dâar zo loopt!!!! Heel véél mooie...wandeldagen nog!!!
    Gr. Riet

  • 22 Mei 2013 - 15:02

    Ank Kooi:

    Wat leuk om te lezen!! Deze verjaardag vergeet je nooit meer!!
    Veel plezier tijdens je volgende wandelingen.

  • 22 Mei 2013 - 20:01

    Joke En Cees Bakker:

    Lieve Ans

    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe verjaardag in een deze speciale Camino gebeuren!
    Wat zal je hier nog vaak en lang aan terug denken. Dikke verjaardag zoen van Joke en Cees

  • 24 Mei 2013 - 12:47

    Bert Gorter:

    Beste Ans,
    Beetje laat natuurlijk maar beter laat als nooit.
    Gefeliciteerd. Heel bijzonder om dit tijdens de camino te vieren.
    Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.

    Groet

    Bert

  • 26 Mei 2013 - 21:02

    Annemarie:

    Alsnog gefeliciteerd Ans, wat heb jij lekker veel volgers, zeg.
    Voor jou een Loesje cadeau:
    'Soms heb je van die dromen die je wakker houden,...tot je ze uitvoert.'
    Zoen, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ans

Op deze foto loop ik op de 7 heuvelenweg tijdens de 4 daagse van Nijmegen.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 62187

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 28 Mei 2013

De droom van de Camino 2013

Landen bezocht: