Engel op de Camino - Reisverslag uit Sarria, Spanje van ans zonneveld - WaarBenJij.nu Engel op de Camino - Reisverslag uit Sarria, Spanje van ans zonneveld - WaarBenJij.nu

Engel op de Camino

Door: Engel

Blijf op de hoogte en volg ans

25 Mei 2013 | Spanje, Sarria

Hallo, hier een berichtje van Engel. Zit al een paar dagen op de route van de camino en geniet met volle teugen. Wat een belevenis met al die lopers. Spreek regelmatig Hollanders maar die zijn in de minderheid. Ik hoor heel veel Spaans maar dan van de hele wereld, veel Argentino's. ik dacht dat ik wat gezien had, maar dit is een stap verder. Wat een belevenis al die mensen met hun eigen intentie's, maar ook het lopen, de een gaat als een speer en de ander heeft het heel zwaar en dan kom ik aan met de kip. Heel bijzonder. Met mij gaat het heel goed, ik geniet alle dagen en heb de meeste bewondering voor diegene die fietsen. Mont Ventoux is wat, maar als je dit ziet, de ene dag 20 km lang omhoog en daarna naar beneden, mijn pet moet regelmatig af wat een toewijding en doorzetting. Ik zit Ans op de hielen en zit nu in Sarria en volg de route zodat ik de lopers goed volg. Af en toe moet ik de snelweg nemen maar ook veel smalle wegen, waarbij ik denk, kan dit, maar de citroen en de kip geven geen krimp, heel mooi.
Groetjes Engel.

  • 25 Mei 2013 - 17:42

    Marianne:

    Hoi Engel,
    Lekker bezig, jij en de kip gaan Ans straks tegenkomen, dat lijkt me toch wel een peeuwtje waard als Ans d`r Engel weer ziet!! Geniet er nog van!!

  • 25 Mei 2013 - 19:43

    Tineke:

    Hoi engel.
    Super man dat je zn goeie reis hebt gehad. Nog even en je loop ook samen met ans het laatste stuk. Geniet ervan, vooral van het weer want het lijkt er hier niet op.
    Groetjes Manus en Tineke

  • 25 Mei 2013 - 20:26

    Ans Mul:

    Hallo Moppie,
    Je petje regelmatig af,dat het een belevenis is op dat pelgrimspad daar ben ik van overtuigd.
    Jij met de kip en laat de rest maar lopen.
    Geniet er van als je het laatste stuk met Anna het eind punt bereik.
    Gr.Ans Mul

  • 25 Mei 2013 - 21:36

    Marion:

    Hi Engel,
    Top man, dat je ook nog even een verslagje doet!!! Geweldig jij, de citroen en de kip op pad!! Straks lekker Truus weer ontmoeten, spannend hoor zo'n, "date", voor ons is het allemaal heel snel gegaan maar voor jullie is het anders. Ja we weten het allemaal he ; een man weet niet wat hij mist als ze er is...... En anders om!!!
    Love m@m

  • 25 Mei 2013 - 22:30

    Liese:

    Dag Engel ... wat leuk om ook een verslagje van jou te lezen! Ik lees de caminofeuilleton van Ans iedere dag en ik vind het een geweldig avontuur! Nog veel plezier en goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ans

Op deze foto loop ik op de 7 heuvelenweg tijdens de 4 daagse van Nijmegen.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 62185

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 28 Mei 2013

De droom van de Camino 2013

Landen bezocht: